شناسهٔ خبر: 145617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری البرز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین»

این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران بود. (مقام معظم رهبری)

هفته دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و اوج تبلور حماسه‌های سترگ، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است؛ آزادمردانی که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حماسه‌هایی بی‌نظیر آفریدند.

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، توفیق روز افزون مردم شهید پرور استان البرز به ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز، خانواده‌های معززشان و تمام کسانی که در راه آبادانی و سرافرازی و توسعه ایران گام برمی‌دارند را مسئلت دارم.