شناسهٔ خبر: 145621 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه‌جایی بیش از ۶۰ هزار زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان در طرح اربعین حسینی

مدیرکل راهداری لرستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان گفت: در طرح اربعین حسینی امسال ۶۰ هزار و ۷۷ زائر عتبات عالیات در قالب هزار و ۸۵۷ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان ، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی کارکنان، فعالان و صنوف حمل و نقل عمومی مسافر استان، از  ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ماه، ۶۰ هزار و ۷۷  زائر عتبات عالیات در قالب هزار و ۸۵۷ سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد هزار و ۶۷ سرویس از مبدا استان لرستان به مرزهای اربعین و بالعکس انجام شده که طی این سفرها تعداد ۲۹ هزار و ۶۷۷ زائر از مبدا استان لرستان به مرزهای اربعین و بالعکس جابجا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد:  در این بازه زمانی ۳۰ هزار و ۴۰۰ زائر طی ۷۹۰ سفر با ناوگان استان لرستان از سایر نقاط کشور به مرزهای اربعین و بالعکس جابجا شده است.

 شیروانی اضافه کرد: از نظر  تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد و از نظر تعداد مسافر  زائر جابجا شده ۳۶ درصد افزایش داشته است.