شناسهٔ خبر: 145625 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راهسازی مازندران

وزیر مازندران وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پروژه محور چهارخطه ساری_ تاکام از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در پیشبرد آن صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان مازندران از پروژه چهارخطه ساری_تاکام بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

این پروژه به طول ۲۱.۴ کیلومتر از ساری به روستای تاکام می رسد و تا کنون ۱۶.۷ کیلومتر از این پروژه به بهره برداری رسیده است. همچنین اعتبار مورد نیاز برای پایان این پروژه ۶۱۵ میلیارد تومان است.

در  این راستا همچنین عملیات تکمیلی قطعه یک محور ساری_تاکام و شش خطه هولار به طول ۱۳.۴ کیلومتر به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده است.

پروژه احداث پل روستای گلورد به طول ۷۲ متر  نیز ۲۵ درصد پیشرفت داشته است و همچنین عملیات تکمیلی قطعه دوم باند دوم ساری_تاکام به طول ۸ کیلومتر با پیشرفت ۵۰ درصدی همراه شده است.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید با پیمانکاران این پروژه درخصوص پیشرفت و زمان تکمیل طرح به گفتگو پرداخت و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی تاکام- ساری قرار گرفت.

محور تاکام- ساری جاده‌ای بین‌المللی و یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی مازندران به شمار می‌آید. 

در حال حاضر ترافیک، عدم‌تعریض جاده و روشنایی دو مشکل اصلی این محورند کهدفاز دوم آن در دست احداث است.

بذرپاش همچنین به گفتگو با برخی از روستاییان و بررسی مشکلات مربوط به تملک آن‌ها پرداخت.