شناسهٔ خبر: 145629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیانیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های جوانان و مردمان این سرزمین، قله رفیع عشق به انقلاب اسلامی و نقطه اوج ایثار و تبلور زیباترین صفات انسانی بود. درود خداوند بر شهیدان راه حق و رزمندگان غیوری که در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و تاریخ‌ساز شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)،  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، با صدور بیانیه‌ای، چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.

دفاع مقدس، تجلی گاه جلوه های ایثار، از خودگذشتگی، جانفشانی، مقاومت، عشق و محبت و عواطف سرشار انسانی بود که یکایک مردم سربلند ایران اسلامی از پیرو جوان، کودک و زن و مرد در آن نقش آفرین بودند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و تشکل های صنفی حوزه حمل و نقل استان  فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا… الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال تداوم مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را  به عنوان یک تکلیف همگانی برای نیل به قله‌های عزت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیت پذیری محض از ولایت مطلقه فقیه حضرت امام خامنه ای (حفظه ا… تعالی)، از درگاه بیکران احدیت مسئلت می نماییم.

پایگاه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و روابط عمومی

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی