شناسهٔ خبر: 145679 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، متن پیام تبریک اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به این شرح  است: 

دفاع مقدس جزو روزهای ماندگار تاریخ ایران اسلامی است که هرگز فراموش نمی‌شود و ملت ایران با آغاز جنگ تحمیلی و نابرابر به منظور حفظ انقلاب، استقلال و کیان اسلامی وارد میدان شده و از کشورشان دفاع کردند.

دفاع مقدس یکی از ماندگارترین حماسه‌های ملت بصیر ایران است و جاودانه بودن هفته دفاع مقدس به دلیل دلیری ها و رشادت های رزمندگان با غیرت این مرز و بوم است که نگذاشتند یک وجب از خاک و ناموس کشور به دست نااهلان بیفتد.

هفته دفاع مقدس یادآور زنان و مردان ایثار گری است که برای حراست از خاک و ناموس کشورشان جان خود را از دست دادند و امروز فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند دشمنان غرب و شرق در امان نگه دارد و راه ترقی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی همواره شود. 

اینجانب آغازهفته دفاع مقدس را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، و کارکنان ایثارگر هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت  گفته و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند متعالی مسئلت دارم و برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.