شناسهٔ خبر: 145694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزش اپراتوری ، سرویس و نگهداری لودر سپاهان ماشین رهیار SMR۹۵۶

اداره ماشین آلات رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزش اپراتوری ، سرویس و نگهداری لودر سپاهان ماشین رهیار در استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، مهدی قنبری رئیس اداره ماشین آلات در پی اعلام این خبر گفت: تعداد ۸ دستگاه لودر سپاهان ماشین رهیار از محل اعتبارات ملی و استانی سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۴۲۵ میلیارد ریال خریداری و تحویل ادارات تابعه گردید.

وی افزود: با درخواست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی مبنی بر برگزاری دوره آموزشی اپراتوری ، سرویس و نگهداری لودرهای مذکور، جلسه آموزشی یکروزه بصورت تئوری و عملی در روز چهارشنبه مورخه ۲۹/۶/۱۴۰۲ از ساعت ۷ تا ۱۴ با حضور محمود آنت معاون توسعه مدیریت و منابع و تعداد ۲۲ نفر از کارشناسان، اپراتورها و سرویسکاران برگزار گردید.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با اشاره به اهم موارد در این دوره آموزشی گفت: آشنائی با روغنهای صنعتی، تجهیزات لودر و سیستمهای آن و همچنین آشنائی با نحوه سرویس و نگهداری دوره ای آن توسط آقای عطارد کارشناس شرکت سپاهان ماشین رهیار از موضوعات مهم مطرح شده در این دوره آموزشی برشمرد.