شناسهٔ خبر: 145699 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران :

مالکان بافت‌های فرسوده از تسهیلات وام ودیعه اجاره مسکن جا نمانند

جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ساکنان بافتهای فرسوده شهر تهران و شهرهای استان خواست از وام ودیعه اجاره برای شروع نوسازی خانه هایشان بهره ببرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان تهران ،حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان تسهیلات اجاره که متاهل یا سرپرست خانوار هستند ضمن ارائه اجاره نامه رسمی تنظیم شده در سامانه املاک ایران که دارای کد رهگیری باشد،برای تسهیلات اجاره نامه به صندوق کارآفرینی امید معرفی می شوند.
وی از متقاضیان خواست برای ثبت فرآیند تسهیلات اجاره (وام ودیعه اسکان موقت در بافتهای فرسوده شهری) به سامانه تسهیلات بازآفرینی به آدرس facility.udrc.ir  مراجعه کنند، مدارک را بارگذاری و نسبت به ارائه درخواست این تسهیلات هرچه سریعتر اقدام کنند تا با اجاره یک واحد مسکونی نسبت به نوسازی ملک فرسوده خود اقدام کنند.
جنتی ادامه داد: مبلغ وام ودیعه مسکن در ماههای اخیر ۱۰۰ درصد افزایش یافته و در کلانشهر تهران به ۱۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان به ۹۰ میلیون تومان رسیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان گفت: از زمان معرفی متقاضی جهت اجاره ودیعه مسکن متقاضیان دو هفته فرصت دارند تا مدارک و ضامنین خود را به صندوق کارآفرین امید معرفی کنند.
لازم به ذکر است که بازپرداخت این وام سه ساله و سود تسهیلات ۴ درصد است.