شناسهٔ خبر: 145726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد در آستانه ۳۱ شهریورماه با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( کهگیلویه وبویراحمد)، متن پیام محمد راستا به شرح ذیل است:

دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی بزرگ مردانی است که در حساس‌ترین برهه تاریخ معاصر ایران اسلامی به فرمان ولی‌فقیه زمان و با تأسی از نهضت عاشورا و کربلا، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و با اهدای خون خود به بالاترین مقصد کمال انسانی نائل شدند و ملت ایران عزت و افتخار امروز خود را در عرصه جهانی متاثر از خون پاک شهدا می‌داند.

بی تردید هفته بزرگداشت" دفاع مقدس" که به فرموده مقام معظم رهبری " اوج افتخارات ملت ایران است" فرصت ارزشمندی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم کنند.

بدون شک بزرگ ترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری ملت ایران است که در سایه اتکاء به پشتوانه معنوی و میراث گرانبهای حاصل از خون هزاران شهید گلگون کفن با عشق به وصل الهی حاصل آمد.

بر خود لازم می دانیم در سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شهدا و امام شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نموده و در جهت آرمان های بلند شهدا و ارزش های الهی و تمامیت ارضی کشور از پای ننشینیم و نسل جدید را با تفکرات شهدا و ارزشهای دفاع مقدس آشنا نماییم.

ینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معزز شهدا خصوصا همکاران خود در حوزه راه و شهرسازی تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم.

محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد