شناسهٔ خبر: 145729 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست دفتر تشکیلات و بودجه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد:

بهبود فرآیندهای سازمانی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

ناصر مرادلو سرپرست دفتر تشکیلات و بودجه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بهره گیری از توان کارشناسان خبره و متخصصان دانشگاهی، اصلاح، بهبود، مستند سازی و باز مهندسی فرایند های خود را با هدف کاهش بروکراسی اداری، شفافیت و پیشگیری از فساد اداری و مالی آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  به نقل از دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی خمینی (ره) ناصر مرادلو، سرپرست دفتر تشکیلات و بودجه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: بازمهندسی، مدیریت و بهبود فرایند های سازمانی، گام بلندی است که شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جهت شفافیت، تعالی و تحول سازمان خود برداشت.

مرادلو افزود: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان یک شرکت پیشرو در مجموعه وزارت راه و شهرسازی با تعدد و تنوع کسب و کارها، با بهره گیری از توان کارشناسان خبره و متخصصان دانشگاهی، اصلاح، بهبود، مستند سازی و باز مهندسی فرایند های خود را با موفقیت با هدف کاهش بروکراسی اداری، شفافیت و پیشگیری از فساد اداری و مالی آغاز کرد.

همچنین برنامه ریزی و زمینه اجرای این طرح از ابتدای سال جاری شروع شده و هم اکنون اولین فرآیندهای طراحی شده آن جهت اجرا به بخش‌های مربوطه ابلاغ شده است.

گفتنی است با اجرای موفق این طرح و راهبری دفتر تشکیلات و بودجه شهر فرودگاهی، تحقق ماموریت‌های ذاتی ترسیم شده این شرکت تسهیل می‌ شود.