شناسهٔ خبر: 145736 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار البرز و معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح ۱۴۷۰ واحد مسکن مهر به همراه پروژه های روبنایی در شهر جدید مهستان

افتتاح مراسم افتتاح ۱۴۷۰ واحد مسکن مهر و پروژه های روبنایی در شهر جدید مهستان امروز با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و استاندار البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از  شرکت عمران شهرهای جدید، مراسم افتتاح یکهزار و ۴۷۰ واحد مسکن مهر، بوستان جوان به مساحت ۸ هزار و ۷۸۰ متر مربع، مجموعه ورزشی سردار شهید علی اصغر ابراهیمی به مساحت ۸ هزار و ۷۱۲ متر مربع، پروژه های آماده سازی وایستگاه متروی شهید محسن فخری زاده به زیربنای ۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع مجموعا به ارزش ۳۵۲ میلیارد تومان امروز یکم مهرماه با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز و علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در شهر جدید مهستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه افتتاح ایستگاه متروی شهید محسن فخری زاده با تأکید براینکه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل از جمله اولویت‌های شهرهای جدید بوده و توجه به حمل نقل سریع، ایمن و آسان برای ما حائز اهمیت است گفت: خدمات حمل ونقلی درون شهری و اتصال به مناطق سکونتگاهی از جمله برنامه‌های شرکت عمران شهر جدید است که باید هرچه سریعتر عملیاتی شود.

جعفری در ادامه افزایش خدمات با هدف رضایت مسافران را در دستور کار این شرکت دانست و بیان کرد: آمادگی توقف مترو و اتصال معابر به محل‌های اطراف منطقه با پیگیری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان در حال اجرا است و به زودی شاهد جابه جایی مسافران در این منطقه خواهیم بود.

استاندار البرز نیز در مراسم افتتاح ایستگاه متروی شهید فخری زاده با بیان اینکه خط کرج-هشتگرد را تحویل متروی تهران دادیم، گفت: شرکت متروی تهران قرار است مشکلات خط مثل سیگنالینگ را حل کند.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده قطعا حد فاصله حرکت ها را کاهش خواهیم داد، افزود: تلاش می‌کنیم هر نیم ساعت و حتی ۲۰ دقیقه یک قطار را در مسیر داشته باشیم.

گفتنی است با گشایش ایستگاه شهید فخری زاده امکان دسترسی جمعیت بیشتری از ساکنان غرب استان البرز به قطار شهری شهرجدید مهستان – کرج فراهم شد. با توجه به قرار گرفتن ایستگاه شهید فخری زاده در مسیر واحدهای تولیدی و صنعتی غرب استان البرز ، امکان جابه جایی کارگران این شرکت ها با استفاده از وسیله نقلیه ایمن عمومی نیز فراهم شده است.

همچنین در پایان افتتاح های امروز، مراسم معارفه ذبیح الله زارع به عنوان سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید مهستان نیز با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و استاندار البرز برگزار شد.