شناسهٔ خبر: 145738 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه‌های قمصر و کاشان

مالکی بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از ۱۲۰ واحد نهضت ملی مسکن قمصر و ۱۴۵۵ واحد مسکونی کاشان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه خود به شهرستان کاشان از پروژه نهضت ملی ۱۲۰ واحدی قمصر و پروژه ۱۴۵۵ واحدی کاشان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن مالکی با بیان اینکه اراضی این پروژه از اراضی الحاقی بوده است گفت: طرح نهضت ملی مسکن به سرعت در حال پیشرفت است و برای این طرح تاکنون بیش از ۳۴ هزار هکتار زمین تامین کرده‌ایم. 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اراضی تامین شده هم از جمله زمین‌هایی است که از منابع طبیعی تحویل می‌گیریم و مراحل الحاقشان را به محدوده شهر پیگیری می‌کنیم و هم از اراضی مازاد سایر دستگاه‌هاست که در این راستا تاکنون بیش از ۵ هزار هکتار از اراضی سایر دستگاه‌ها را در اختیار طرح قرار داده‌ایم. 

مالکی در ادامه افزود: روش دیگر تامین زمین توافق با مردم چه در قالب شهرک‌سازی و چه در قالب الحاق به محدوده است به این معنا که اراضی متعلق به مردم که قابلیت بارگزاری مسکن را دارد با توافق با افراد در اختیار طرح قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در این بازدیدها از پروژه ۱۴۵۵ واحدی کاشان بازدید کرد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین اعلام کرد: با توجه به هزینه بالای آماده سازی اراضی شهرستان قمصر قرار شد در این خصوص قراردادی با بنیاد مسکن منعقد شود. 

 تامین زمین آرامستان این شهرستان از دیگر مواردی بود که مالکی در سفر امروز خود به آنها پرداخت.

گفتنی است در این سفر فیروزی پور نماینده بادرود و قمصر، امام جمعه و شهردار این شهرستان ارسلان مالکی مدیرعامل، رضایی معاون املاک و حقوقی، صادقیان‌فر معاون فنی و مهندسی، غفاری مدیرکل امور واگذاری و نظرخانی مدیرکل املاک سازمان ملی زمین و مسکن را همراهی می‌کردند.