شناسهٔ خبر: 145746 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

۵۰ هکتار زمین جدید برای ساخت مسکن در کاشان تامین شده است

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در کاشان علاوه بر ۱۴۰۰ واحدی که پیش از این تامین زمین شده بود ۵۰ هکتار دیگر هم زمین تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به شهرستان بادرود استان اصفهان گفت: در این سفر برخی مسائل این شهرستان از قبیل مشکلات مسکن، تامین زمین و پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال تمرکز اول سازمان ملی زمین و مسکن بر پروژه‌های آماده سازی اراضی است، افزود: باید اراضی تامین شده و زمین‌هایی که به شهرها الحاق شده‌اند برای ساخت و ساز آماده سازی شوند. 

وی ادامه داد: در کاشان علاوه بر ۱۴۰۰ واحدی که پیش از این تامین زمین شده بود ۵۰ هکتار دیگر هم زمین تامین شده است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تقاضا برای ساخت شهرک مسکونی در شهر بادرود نیز اظهار کرد: مطالعاتی در زمینه ساخت شهرک‌های مسکونی در استان انجام شده و در حال پیشرفت است اگر سازمان منابع طبیعی، زمینی را برای ساخت مسکن بلامانع تشخیص دهد و به ما واگذار کند برای ساخت شهرک مسکونی مشکلی نداریم. 

گفتنی است مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه معاونان املاک و حقوقی و فنی و مهندسی این سازمان در سفری یک روزه به استان اصفهان از شهرستان‌های اطراف کاشان بازدید کرده است.