شناسهٔ خبر: 145750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام غرورآفرین هفته دفاع مقدس را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی و مردم شهید پرور و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

دفاع مقدس احیاکننده اتحاد مردمی بود که سالیان متمادی استعمار حاکم بر رژیم طاغوت، خودباوری و ارزش‌های اسلامی را از آنها ستانده بود و آن‌ها بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزت و عظمت دین‌شان، جامعه‌ای خودشکوفا داشته باشند.

 بی تردید هفته بزرگداشت" دفاع مقدس" که به فرموده مقام معظم رهبری " اوج افتخارات ملت ایران است" فرصت ارزشمندی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم، به‌ویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معزز شهدا تبریک عرض کرده و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسألت دارم.