شناسهٔ خبر: 145817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خط کشی راههای مواصلاتی شهرستان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

راهداری نیشابور رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات خط کشی به طول ۲۵۰ کیلومتر مفید و غیر مفید در راههای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، مجید مفیدی فر رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور گفت: خط کشی جاده‌ها نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی کاربران راه به خصوص در تردد شب‌ها که روشنایی کم است و حدود جاده‌ها بخوبی قابل رویت نیست، دارد.

وی در ادامه افزود: برای سهولت و ایمنی در تردد کاربران راه از جمله مسافرین و زائرین آقا علی ابن موسی ارضا (ع)  ،  خط کشی در ۲۵۰ کیلوتر مفید از راههای اصلی و فرعی این اداره توسط پیمانکار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی انجام شده است. 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور گفت: عملیات خط کشی و تجدید خطوط محو شده در محورهای ، نیشابور - مشهد ،  نیشابور- سبزوار و همچنین محور نیشابور – سرولایت( عبدالله گیو ، چکنه ، خوشاب) و محور باغرود با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسید.

مفیدی فر در خصوص مدت زمان نیاز دوباره به خط کشی محور ها گفت: خطوط راهها با توجه به میزان تردد و یا با گذشت ۱۵ ماه از اجرای عملیات خط کشی ، نیاز به تجدید خطوط را دارد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نیشابور در پایان اشاره ای به اعتبار جدید برای خط کشی محور های  روستایی کرد و گفت: اعتبار جدید برای اجرای عملیات خط کشی در محور ها روستایی با توجه به درخواست اداره راهداری شهرستان از اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان رضوی ، پیمانکار  مشخص و اجرای عملیات در ۵۰۰ کیلومتر غیر مفید با اعتبار بالغ بر۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون  تومان شروع شد.