شناسهٔ خبر: 145822 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

خسارت سیل منطقه آستارا به راه‌ها و ابنیه فنی ۳۰۶ میلیارد تومان برآورد شد

سیلاب مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای میزان خسارت سیل اخیر استان گیلان در منطقه آستارا به راه‌ها و ابنیه فنی را ۳۰۶ میلیاردتومان برآورد کرد.

غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص میزان خسارت وارد آمده از سیل به راه‌ها و ابنیه فنی آستارا و دیگر شهرها و روستاهای اطراف، گفت: میزان خسارت وارده طبق برآورد اولیه ۳۰۶ میلیاردتومان بوده که به راه و ابنیه فنی استان گیلان در منطقه آستارا وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بیشترین میزان سیلاب را مربوط به شهرستان‌های تالش، ماسال، فومن، آستارا، و رضوانشهر دانست و افزود: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با ۱۲۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات و یکصد نفر راهدار عملیات پاک‌سازی را انجام دادند.

بهرامی‌نیا ادامه داد: تعداد ابنیه تخریب شده در سیلاب شامل یک دستگاه پل دهانه ۱۰ متر در محور آستارا به تالش بوده که برای ساخت آن اقدامات اولیه با دهانه ۲۰ متری در حال انجام است.  همچنین، تعداد ابنیه فنی آسیب دیده ۴۵ دستگاه است که ترمیم و اصلاح آنها در برنامه است.