شناسهٔ خبر: 145867 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شورای عالی تامین مسکن کشور اعلام کرد؛

کسب رتبه ۵ کشوری توسط آذربایجان‌غربی در طرح جوانی جمعیت

دکتر حمزه لو بر اساس اعلام شواری عالی تامین مسکن کشور که به صورت ویدئوکنفرانسی و با ریاست رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل استان‌ها برگزار شد، استان آذربایجان‌غربی رتبه پنج کشوری را در واگذاری طرح جوانی جمعیت کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حاشیه جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: این رتبه در بخش تامین و واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت که شامل افرادی بوده دارای سه فرزند به بالا هستند، کسب شده است.

حمزه‌لو گفت: اجرای طرح های تولید مسکن با جدیت دنبال می شود و در مرحله نخست ۵۷۰ قطعه زمین به صورت رایگان طی روزهای آتی  به متقاضیان واجد شرایط آذربایجان‌غربی واگذار می‌شود.

وی افزود: به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

وی ادامه داد: متقاضیان دارای ۴ فرزند، برای نام نویسی برای دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.