شناسهٔ خبر: 145881 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر و استاندار از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان و دشتی

بازدید استاندار از پروژه های راهداری بوشهر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و استاندار بوشهر در دشتستان چهار پروژه راهداری را مورد بازدید قرار دادند که شامل تعریض محور وحدتیه به سعدآباد به طول ۵ کیلومتر، بهسازی محور آبپخش به حله به طول ۵ کیلومتر ،پل بزرگ درودگاه و محور روستایی دهقاید به نظرآقا به طول ۵.۵ کیلومتر بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی (بوشهر)  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و استاندار بوشهر در دشتستان چهار پروژه راهداری را مورد بازدید قرار دادند که شامل تعریض محور وحدتیه به سعدآباد به طول ۵ کیلومتر، بهسازی محور آبپخش به حله به طول ۵ کیلومتر، پل بزرگ درودگاه و محور روستایی دهقاید به نظرآقا به طول ۵.۵ کیلومتر بود.

مجموع اعتبار این پروژه‌ها ۱۰۵ میلیارد تومان است و پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

همچنین استاندار بوشهر روز یکشنبه در سفر به شهرستان دشتی، پروژه‌های پل شیخیان به کاکی و آسفالت محور باغان به سرچشمه را مورد بازدید قرار داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه هر دو پروژه از مطالبات مهم مردم است، بر تسریع در اجرا و تکمیل آنها تاکید کرد.

وی بیان کرد: اجرای پروژه پل کاکی_ شیخیان یکی از مطالبات چندین‌ساله مردم بخش کاکی بوده است که در حال حاضر پروژه فعال و تلاش داریم روند کار شتاب بیشتری به خود بگیرد.

محمدی‌زاده همچنین درباره محور باغان_ سرچشمه بیان کرد: ۲۰ روز قبل از این پروژه بازدید کردم و در حال حاضر نیز روند کار پیشرفت خوبی دارد و با تکمیل این پروژه فاصله زمانی به مرکز استان کاهش یافته و دو شهرستان دشتی و جم را به هم متصل می‌کند.

شایان ذکر است تعریض و بهسازی محور باغان به سرچشمه به طول ۱۳ کیلومتر است که بزودی با تکمیل آسفالت ۵.۵ کیلومتر آن زیر بار ترافیکی می‌رود.