شناسهٔ خبر: 145893 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت توسعه و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

برگزاری دوره‌های ویژه‌ای برای رانندگان لودر و گریدر راهداری

برگزاری دوره‌های ویژه‌ای برای رانندگان لودر و گریدر راهداری سرپرست معاونت توسعه و منابع اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از استفاده بهینه از نیروهای موجود و برگزاری دوره‌های ویژه‌ای برای رانندگان لودر و گریدر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدی زاده سرپرست معاونت توسعه و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه هدف از این جلسه را تبادل نظر و ایده‌های نو و تجربیات همکاران شهرستانی به منظور رفع مشکلات و تسریع در این حوزه است، گفت: حوزه معاونت توسعه و منابع و زیر مجموعه آن در ستاد استانی به طور شبانه روز آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات و رفع مشکلات شهرستان‌های تابعه است.

حمیدی‌زاده در خصوص جذب و به کارگیری نیروی جدید افزود : ما اجازه جذب و به کارگیری نیروی جدید نداریم و کارکنان ایثارگر در حال تبدیل وضع هستند. روسای شهرستان‌ها با مدیریت خود بهترین کارایی و استفاده از نیروهای موجود را داشته باشند.

سرپرست معاونت منابع اداره کل تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین موضوعات مبحث ماشین آلات است که با استفاده صحیح و سرویس و نگهداری به موقع عمر کارایی دستگاه افزایش می‌یابد. ما در نظر داریم دوره‌های ویژه‌ای برای رانندگان لودر و گریدر در مرکز آموزشی لوشان برگزار کنیم، در حال پیگیری هستیم تا با اخذ مجوزهای لازم تعدادی کامیون ایسوزو یا نیسان وانت برای شهرستان‌های تابعه خریداری کنیم.

وی در ادامه سخنان خود نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و حضور و غیاب کارکنان را یادآور شد. شایان ذکر است که این جلسه با حضور بهادر رئیس اداره منابع رفاه و پشتیبانی ، پورموسایی بازرس، موذن‌زاده مدیر روابط عمومی اداره کل، وطن خواه، علیپور و پاکروان روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های بندر لنگه ، بستک و پارسیان در شهرستان بندر لنگه برگزار شد.