شناسهٔ خبر: 145931 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

خدمات مدیران وزارت راه و شهرسازی در سفرهای اربعین فراتر از وظایف آنان بود

میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ضمن تقدیر از مدیران مجموعه وزارت راه و شهرسازی و حضور ۲۴ ساعته آنان در پایانه‌های مرزی گفت: با تدابیر اندیشیده شده زمان ماندگاری زائران در ترافیک مسیرهای منتهی به مرزها از ۱۳ ساعت به ۲۰ دقیقه رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی، ضمن قدردانی از همه کسانی که در سفرهای اربعین خدمت رسانی می‌کنند به مشقت‌های شبانه‌روزی این سفرها اشاره کرد و گفت: همه این افراد سربازان فدایی امام حسین(ع) هستند.

میراحمدی با بیان اینکه کمتر به سختی‌های سفرهای اربعین اشاره شده است، افزود: خادمان و زائران دشواری این سفرها را به جان می‌خرند تا نمایشی از عظمت شیعه برگزار کنند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: مسئولان مجموعه وزارت راه و شهرسازی فراتر از مسئولیت خود در سفرهای اربعین عمل کردند و بسیاری از مدیران این مجموعه در پایانه‌های مرزی ۲۴ ساعته حضور داشتند و میدان را خالی نکردند.

به گفته میراحمدی برخی از آن‌ها حتی با سرم روز را شب می‌کردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور یادآور شد: بخش قابل توجهی از رضایتمندی زائران اربعین نتیجه خدمات مجموعه وزارت راه و شهرسازی است.

میراحمدی تاکید کرد: سال‌های گذشته زائران بیش از ۱۳ ساعت در مسیر ایلام به مهران و جاده‌های منتهی به مرزها در ترافیک معطل می‌شدند اما امسال با تدابیر انجام شده حداکثر ماندگاری در ترافیک مرز جاده ایلام‌ به مهران به ۲۰ دقیقه رسید.

 رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: همچنین در پایانه برکت و مرز مهران زائران در مسیر بازگشت بیش از ۲۴ ساعت برای اتوبوس انتظار می‌کشیدند در حالی که امسال این زمان به کمتر از ۳۰ دقیقه رسید.