شناسهٔ خبر: 145939 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای تامین مسکن استان قم مطرح شد؛

ضرورت و لزوم اطلاع رسانی درخصوص ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی

شورای تامین مسکن استان قم در دهمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم بر ضرورت و لزوم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم در خصوص ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، در دهمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم که به ریاست استاندار قم برگزار شد، حسین زنجیرانی فراهانی دبیر این شورا اظهار کرد: هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیر قانونی است و در این خصوص هشدار داده می شود.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان در تمامی مراحل از جمله انتخاب واحد، معرفی بانک و تحویل واحد و....شخص حائز شرایط و تخصیص شده در سامانه را به رسمیت می شناسد و خریداران این امتیازات نمی توانند مدعی هرگونه حقی شوند.

زنجیرانی در خصوص سایت پرنیان گفت: در سایت پرنیان طراحی بخشی از شهرک به اتمام رسیده است.اخذ پروانه و پس از آن اجرای عملیات آماده سازی در دستور کار است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به تکمیل تخصیص متقاضیان در پروژه‌های ۵۶۰ هکتاری و طایقان و بسته شدن سامانه، ورود و جابه‌جایی در این دو سایت امکان پذیر نیست.