شناسهٔ خبر: 145990 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر

گلزار شهدای بوشهر فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این اداره کل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) علیرضا زنده بادیان فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس از سخت‌ترین و ارزشمندترین روزهای تاریخ کشور است که در حافظه تاریخی آحاد جامعه ثبت است، گفت: امسال همزمان با بزرگداشت این هفته ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی مرتبط جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تببین فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

زنده بادیان تصریح کرد: آئین تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران اداره کل در مسجد توحید، سخنرانی راویان دفاع مقدس در جمع همکاران، طراحی و نصب بنر با مضامین دفاع مقدس، شرکت در مراسم زیارت عاشورا و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و مسابقه کتابخوانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌ های هفته دفاع مقدس در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان می باشد.

وی ادامه داد: پخش کلیپ با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی، شرکت در همایش روایت فتح قله با سخنرانی سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برگزاری جلسه جهاد تبیین با حضور مدیران و همکاران از دیگر برنامه های اداره کل طی این هفته می باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس از نقاط عطف تاریخ کشورمان و یادآور دلاورمردی ها، از خودگذشتگی ها و رشادت هایی است که همواره در حافظه این سرزمین و مردم شریف آن ثبت و جاودانه شده است.