شناسهٔ خبر: 145993 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛

شهدا چراغ و راهنمای این دنیای فانی هستند

نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه شهدا چراغ راه و راهنمای  این دنیای فانی هستند، گفت: با تمام توان باید در مسیری که شهدا برای ملت ایران ترسیم کرده‌اند گام برداریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه شهدا چراغ راه و راهنمای  این دنیای فانی هستند، گفت: با تمام توان باید در مسیری که شهدا برای ملت ایران ترسیم کرده‌اند گام برداریم.

 نخجوانی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اتفاقات جهانی، دنیای پر از دود و آتش را ایجاد کرده و برای عاقبت بخیری در این دنیا باید از شهدا که راهنما و چراغ راه سعادت هستند، الگوبرداری کنیم.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه هیچ وقت نمی‌توان در حد و اندازه شهدا مراسمی را برای آن‌ها ترتیب داد، گفت: همه ما در هر پست و مقام مدیون شهدا و زحمات آن‌ها هستیم.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور یوسف ثقفی مدیرکل دفتر مدیرعامل، محمد حبیب‌الهی مدیرکل ارتباطات و ناوبری هوایی، احمدرضا درویش فرمانده بسیج شرکت فرودگاه‌ها، همسر شهید مدافع حرم قاضی‌خانی و تعدادی از کارکنان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد