شناسهٔ خبر: 146007 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

تجلیل مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک از ایثارگران دوران دفاع مقدس شاغل در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، صبح امروز همزمان با هفته دفاع مقدس، توسط مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی از ۱۱ ایثارگر شاغل در ستاد و ۴۶ ایثارگر شاغل در ادارات استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تقدیر و تجلیل شد.

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در این مراسم گفت: همه ملت ایران مرهون و قدردان همه عزیزانی هستند که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی با ایثار جان خود نگذاشتند وجبی از خاک مقدس کشورمان به اشغال دشمن درآید و جان خود را در کف اخلاص قرار دادند و جان فشانی کردند.

کیانپور ادامه داد: اگر امروز ما مسئولیت داریم و کشور در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است همه به برکت خون شهدا است و شهدا با ایثار جانشان این فرصت را برای خدمت برای ما فراهم کردند ما نیز باید ضمن خدمت به مردم در انجام وظیفه تلاش کرده و راه شهدا را ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: این شرکت سابقه درخشان و روشنی در مشارکت و پشتیبانی جنگ دارد و اکنون نیز همه ما در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قدردان ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز و سرافراز هستیم و تلاش می‌کنیم به نحو احسن وظیفه خود را انجام دهیم.