شناسهٔ خبر: 146018 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر فرودگاه آبادان به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان

شمالی نژاد-مدیر فرودگاه آبادان در آستانه ۵ مهرماه مصادف با سالروز شکست حصر آبادان، مدیر فرودگاه شهید جمی آبادان به این مناسبت پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جواد شمالی نژاد مدیر فرودگاه آبادان به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه آیت الله جمی (ره)آبادان، متن پیام  شمالی نژاد به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۵ مهرماه سالروز حماسه شکست حصر آبادان با عملیات غرورآفرین ثامن الائمه(ع) یادآور رشادت ها و جانفشانی های نیروهای جان برکف ارتش و سپاه و صبر و ایستادگی مردم مقاوم آبادان است که آن را به دژ مستحکم میهن در برابر دشمن متجاوز بعثی تبدیل نمودند.

اهمیت شکست حصر آبادان به عنوان نقطه عطف دوران دفاع مقدس در کلام امام راحل عظیم الشان (قدس سره) متبلور شد که فرمودند “حصر آبادان باید شکسته شود”.

یاد و خاطره ایستادگی و استقامت آبادان، سرزمین نخل های بی سر اما ایستاده را گرامی داشته و بر زنان و مردان صبور، فداکار و مقاوم آن دیار که اسوه فداکاری و استقامت و وطن دوستی هستند درود میفرستم.
اینجانب فرا رسیدن این روز بزرگ و تاریخی را به پیشگاه مردم شریف آبادان و خوزستان، خانواده شهدا و ایثارگران، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس تبریک گفته و مجاهدت ها و فداکاری های ایشان را گرامی میدارم.»