شناسهٔ خبر: 146022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب خبر داد؛

اجرای طرح راهداری محوری به منظور ارتقای ایمنی در جاده «خنداب - میلاجرد»

ارتقای ایمنی خنداب رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب از اجرای طرح راهداری محوری در امتداد جاده «خنداب - میلاجرد» با هدف ارتقای ایمنی راه و کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، «حمزه شاه حسینی» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران برای افزایش سطح ایمنی در محورهای مواصلاتی آن شهرستان گفت: بمنظور ارتقاء ایمنی در محور خنداب - میلاجرد عملیات ویژه‌ای در قالب اجرای طرح راهداری محوری در این مسیر شروع شده و اکنون در حال اجراست.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات انجام شده رفع نقاط پرتگاهی در محور خنداب - میلاجرد است که تاکنون شش نقطه پرتگاهی با اولویت محدوده پل‌ها رفع شده و جهت هدایت و عبور عرضی آب‌های سطحی چهار دستگاه پل در این محور پاکسازی و تنقیه شده است.

به گفته شاه حسینی ۹ راه دسترسی غیرمجاز مزارع در امتداد این محور با استفاده از ظرفیت ماشین آلات راهداری در اختیار مسدود شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خنداب ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و تعامل و هم افزایی ایجاد شده با شورای روستای دیزآباد، عملیات تعریض یک دستگاه پل لوله‌ای نیز در محور خنداب - میلاجرد و در محدوده روستای دیزآباد نیز شروع شده و بزودی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.