شناسهٔ خبر: 146029 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

توافق افق تابان با دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری

دانشکده صنعت هواپیمایی رئیس مرکز آموزش های فنی و مهندسی افق تابان پدیدار از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک این مرکز با دانشکده صنعت هوانوردی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احسان مهدوی، رئیس مرکز آموزش های فنی و مهندسی افق تابان پدیدار با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک این مرکز با دانشکده صنعت هوانوردی، گفت: این تفاهم نامه با هدف اجرای دوره های آموزشی، سمینارها و کارگاه های مشترک مورد نیاز صنعت هوانوردی، ارائه خدمات متقابل و مکمل امضا شده است.

وی افزود: از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک دو جانبه، تعریف و هدایت و حمایت از پایان نامه‌های تحصیل کاربردی در راستای حل معضلات صنعت هواپیمایی، ایده های نوآورانه مطابق با صنعت روز هواپیمایی است.

مهدوی تصریح کرد: براساس مفاد این تفاهم‌نامه، به اشتراک‌گذاری منابع و مراجع علمی و تخصصی، تأمین بستر مناسب برای آموزش های علمی در محیط تعمیراتی برای انطباق حداکثری بین نیازهای پرسنل فنی صنعت و فارغ التحصیلان در قالب های کارآموزی با برنامه آموزشی مدون، بروزرسانی سرفصل های آموزشی دوره های تخصصی و کاهش شکاف دانش، مهارت و تطبیق حداکثری بین فارغ التحصیلان و نیروی انسانی ماهر مورد نیاز مورد توجه قرار گرفته است.