شناسهٔ خبر: 146040 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

مشاور امور ایثارگران:

راه شهدا را زنده نگه می‌داریم

مردانیان مشاور امور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه. خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه شب خاطره با تلاش مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در محل مرکز آموزش سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

حمید مردانیان مشاور امور ایثارگران در این نشست، بر اهمیت جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر انقلاب نیز هست تاکید کرد و گفت: در زمینه جهاد تبیین عقب ماندگی‌هایی وجود دارد که باید تلاش کنیم تا جبران شود.

مردانیان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، خاطره‌ای از شهید سیدمجتبی خوانساری نقل کرد.

وی با اعلام اینکه به فرموده امام (ره)، جنگ، نعمت است، گفت: در جنگ، هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی کردیم و هزینه‌های معنوی ما، از دست دادن عزیزانمان بود که باید تلاش کنیم تا راه‌شان را زنده نگه داریم.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود اعلام کرد: هم‌اکنون تعامل خوبی با کشورهای منطقه داریم که همه آنها نشات گرفته از فهم دیپلماسی و از نعمت‌های جنگ است.

گفتنی است در این برنامه، علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مجید وین رییس مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی، قنادزاده رییس بسیج مهندسان کشور، سیدجوادی مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، مردانیان مشاور امور ایثارگران و بخشی از بسیجیان فعال حاضر بودند.