شناسهٔ خبر: 146059 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:

توسعه و صادرات خدمات حمل و نقلی در دستور کار است

99c4d1d8-e084-45b6-81d4-3f3a40e5fe66.jpg معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از توسعه و صادرات خدمات حمل و نقلی با فراهم سازی زیرساخت های لازم و تقویت بخش خصوصی به کشورهای همسایه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر  به شهرستان خوی گفت: با رویکرد مثبت دولت و مجلس به مساله حمل و نقل مخصوصا در زمینه مسافری، مشکلات این حوزه در آینده ای نه چندان دور برطرف خواهد شد.

وی افزود:با رویکرد دولت مشکلات مربوط به کمبود و فرسودگی ناوگان حل خواهد شد و در این راستا استفاده از ظرفیت های داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفته است که با عقد تفاهم نامه با واحد های تولیدی تعداد زیادی ناوگان حمل و نقلی عمومی از جمله اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری با تسهیلات کم بهره وارد چرخه ناوگان حمل و نقلی خواهد شد تا کمبود ها جبران شود.

شهرکی خاطر نشان کرد: خوی زیرساخت های کافی در حوزه حمل و نقل جاده ای دارد که با تقویت شرکت های حمل و نقل مسافر در این شهرستان جایگاه ویژه شهرستان خوی را ارتقا بخشیم و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با آمادگی کامل برای فراهم سازی زیر ساخت ها و تقویت بخش خصوصی تلاش می‌کند  در کنار تولید خدمات در بخش حمل و نقلی، صدور خدمات به کشورهای همسایه را نیز داشته باشیم که ما حصل آن ارزآوری به داخل کشور خواهد بود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: جابجائی زوار در اربعین یک اتفاق حمل و نقلی بزرگ مقیاس در کل دنیا است که تلاش داریم سال به سال خدمات دهی به زوار را افزایش دهیم