شناسهٔ خبر: 146068 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد؛

شتاب گیری نهضت مسکن گیلان طی دو ماه اخیر

گیلان-بازدیدمدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از نهصت ملی مسکن مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: نهضت مسکن در گیلان طی دو ماه اخیر شتاب ویژه ای گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ( گیلان)، حسین مذنب مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن ملی گیلان گفت: اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مسکن و اشتغال مثبت و اثرگذار بوده است.
وی با اشاره به روند رو به رشد پروژه‌های نهضت ملی مسکن گیلان در ماه‌های اخیر افزود: نهضت مسکن در گیلان طی دو ماه اخیر شتاب ویژه ای گرفته است.
مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر لحاظ شرایط مردم در اجرای مسکن ملی بیان کرد: تسریع در اجرای پروژه مسکن ملی برای خانه دار کردن مردم در اولویت قرار دارد.
مذنب با بیان اینکه دولت تمام وقت خود را برای اشتغال و مسکن وقف کرده است، گفت: نگاه ویژه دولت سیزدهم به مسکن و گره گشایی در این مسیر مورد توجه مدیران استان‌ها و لایه‌های مدیریتی قرار گیرد.
وی با اشاره به شرایط خاص گیلان در حوزه ساخت مسکن افزود: شرایط جوی نامساعد، زمان بر بودن آماده سازی زمین و عدم دریافت سریع تسهیلات توسط بانک‌ها از مهم‌ترین موانع پیشرفت نهضت ملی مسکن در گیلان است.
مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم بسترسازی و سهولت بخشی طرح ملی مسکن در گیلان بیان کرد: در صورت تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان گیلان با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.