شناسهٔ خبر: 146081 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور اقشار مختلف

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر

آئین تجلیل از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران اداره کل راهداری بوشهر همزمان با هفته دفاع مقدس، از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر)

همزمان با هفته دفاع مقدس، از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شاغل در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تجلیل شد.

در مراسمی که از سوی این اداره کل و همکاری سپاه ناحیه شهرستان بوشهر در مسجد توحید برگزار شد، با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ستادی، از کارکنان جانباز و خانواده شهدای شاغل در اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر در این مراسم اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

عبدالکریم اخترشناس  با تاکید بر اینکه  وظیفه مهمی که بر دوش ماست و می‌تواند جبران بخشی از این جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌ها باشد، تلاش مضاعف در موقعیت‌های شغلی و خدمت خالصانه به مردم است، افزود: ما قدردان همکاران شاغل ایثارگری هستیم که در امتداد رشادت‌های دوران دفاع مقدس، سالیان سال با سعه صدر در عرصه راهداری نیز با تمام توان و ایثارگرانه خدمت می‌کنند.

اخترشناس ضمن بیان اینکه مجاهدت رانندگان استان در دفاع مقدس درخشان بوده است، خاطرنشان کرد: فعالان حمل و نقل نقش غیر قابل انکاری در اعزام و پشتیبانی ایام پرافتخار دفاع مقدس داشتند که باید این ایثارگری ها برای نسل جدید تبیین شود.