شناسهٔ خبر: 146084 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد:

امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل رشادت های شهیدان، رزمندگان و ایثارگران است

تجلیل جانبازان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:امنیت و آرامش امروز مردم و کشور حاصل از جان گذشتگی و رشادت های عاشورایی و انقلابی شهدای والامقام، رزمندگان و ایثارگران بزرگوار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،کلیم اله وثوقی  مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در مراسم تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و جانبازان شاغل در اداره کل راهداری استان بمناسبت هفته دفاع مقدس بابیان این مطلب گفت:بزرگترین سرمایه و نعمت انسان سلامتی و امنیت است اما شهدای والامقام، جانبازان و رزمندگان عزیزکشور از بزرگترین سرمایه خود که همان سلامتی است گذشتند تا نعمت امنیت را برای مردم به ارمغان آورند.

وی با اشاره به اینکه شهدای بزرگوار و جانبازان در ۸ سال دفاع مقدس از تمام دارایی ها و خانواده خود گذشتند و درشرایط بسیار سخت جنگ دلاورانه جنگیدند تا یک وجب خاک ایران دست دشمن نباشد تصریح کرد:اکنون نیز وظیفه مردم پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه و ادامه دادن راه و سیره این شهداست.

عضو شورای اداری استان اردبیل پاسداشت خون شهدا،صداقت در عمل،امانتداری و احترام به ارباب رجوع را از وظایف مهم مسئولان و کارکنان عنوان کرد و خاطرنشان شد:ما بایدبا الگوگیری از این بزرگواران صادقانه و باهمه توان جهت رفع و حل مشکلات مردمی و پیشرفت کشور در همه حوزه ها قدم برداشته و دین خودرا به شهیدان و رزمندگان خصوصاخانواده و فرزندان این عزیزان ادا کنیم.

در این مراسم با اهدای لوح از رزمندگان،ایثارگران و جانبازان شاغل در اداره کل راهداری استان اردبیل تقدیر و قدردانی شد.

گفتنی است:کارکنان راهداری استان اردبیل بمناسبت هفته دفاع مقدس ضمن حضور در گلزار شهدا با نثار فاتحه و عطر افشانی قبور این غیورمردان در نمایشگاه رزمی،فرهنگی دفاع مقدس نیز حضور داشته وضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ورزمندگان از بخش های مختلف آن دیدار کردند