شناسهٔ خبر: 146086 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب ۴۲۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه ها ونقاط پربرخورد استان اردبیل

لكه گيري هندسي و روكش آسفالت اصفهان- بهارستان معاون راهداری استان اردبیل از نصب ۴۲۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه ها ونقاط پر برخورد استان اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل،آیدین هاشمی معاون راهداری استان اردبیل در بازدید از محور سرچم با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته هزار و۳۰۰ عدد دپوی خاکی در نقاط پربرخورد استان ایجاد شده گفت:در مدت یاد شده راهداران بیش از ۷۱ هزار متر از شیب شیروانی راههارا اصلاح کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت راهداران هزار و۵۰۰ کیلومتراز محورهای مواصلاتی استان را خط کشی کرده اند افزود:در ۶ ماهه گذشته راهداران از ۲۰۵ کیلومتر سیستم روشنایی بطور مستمر نگهداری کرده اند.

معاون راهداری استان اردبیل در ۶ ماهه گذشته رفع افتادگی ۶۶۸ کیلومتر از شانه راه استان را یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده ۵۱ عدد از راههای دسترسی غیرمجاز انسداد شده است.

هاشمی در این مدت از تسطیح هزار و۴۰۰ کیلومتر از حریم راه اصلی،فرعی وروستایی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:۲۴ عدد از رمپ های ورودی و خروجی نیز توسط راهداران ایمن سازی شده است.

وی رنگ آمیزی ۳۳ عدد ازپایه روشنایی و چراغ چشمک زن،رنگ آمیزی بیش از ۲ هزار عدد پایه تابلو و علائم،ایجاد ۸ عدد روشنایی نقطه ای،مونتاژ و اصلاح هزار و۲۰۰عدد از تابلوی انتظامی،شستشوی ۵۸ هزار عددعلائم،تعمیر ۲هزار و۴۰۰ عدد ازگاردریل های آسیب دیده، ارتقای ۸۰۰ شاخه حفاظ انجام شده(گاردریل)، نصب هزار و۲۰۰ متر حفاظ در پرتگاهها و آبروها و رفوژ میانی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۶ ماهه گذشته برشمرد.

معاون راهداری استان اردبیل در ۶ ماهه گذشته به تهیه ،نصب و اصلاح بیش از هزار مترمربع تابلوهای اطلاعاتی در راههای استان اشاره کرد و ادامه داد:در این مدت ۴ هزار و۲۰۰ عدد تابلوهای الزامی نیز درراههای استان نصب شده است.

هاشمی افزود در مدت یاد شده راهداران ۴۶۴ عدد سرعتکاه پلاستیکی،آسفالتی و مجازی را تهیه ،نصب و رنگ آمیزی کرده اند.