شناسهٔ خبر: 146094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر راهداری البرز در حوزه نماز

اقامه نماز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در ارزیابی سالانه ستاد اقامه نماز استان در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، ابراهیم مردانی، معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل اظهار کرد: شورای اقامه نماز این اداره کل برای ششمین سال متوالی براساس ارزیابی انجام شده توسط ستاد اقامه نماز البرز رتبه برتر در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز را در بین ادارات استان کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه راهداری البرز در سال ۱۴۰۱ توانست تمام مفاد و بندهای ابلاغی از سوی ستاد اقامه نماز کشور و وزارت راه و شهرسازی را اجرا کند، افزود: شاخص ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز یکی از شاخص‌های عمومی عملکرد دستگاه‌های اجرایی است که خوشبختانه این اداره‌کل توانسته طی سال‌های اخیر در این عرصه اقدامات موثری انجام دهد.

 این مسئول درادامه با اشاره به نقش نماز در سالم‌سازی محیط‌های اداری، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت و جماعت در محیط اداری، ارتقای وجدان‌کاری کارکنان را به همراه دارد.

مردانی تصریح کرد: باتوجه به نتایج اثربخش اقامه نماز در ادارات هرچه‌قدر در زمینه ترویج نماز بیشتر فرهنگ‌سازی کنیم کمتر با آسیب‌ها مواجه شده و سلامت در کار افزایش می‌یابد.