شناسهٔ خبر: 146167 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ایام ماه ربیع الاول در آیین پویش پیامبر رحمت(ص)؛

۶۱۲ قطعه زمین به مشمولین قانون جوانی جمعیت در استان کرمان واگذار می‌شود

کرمان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: روز دوشنبه ۱۰ مهرماه سالجاری و در آستانه ایام ربیع الاول و میلاد پیامبر رحمت (ص)، ۶۱۲ قطعه زمین به مشمولین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان کرمان واگذار خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان کرمان، رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان تصریح کرد: واگذاری زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت استان کرمان همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، در بازه زمانی اول لغایت هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت (ص)، برنامه ریزی شده است و در استان کرمان در روز دوشنبه ۱۰ مهرماه سالجاری به صورت نمادین و طی مراسمی با حضور مقامات کشوری و استانی وخانواده متقاضیان ۶۱۲ قطعه زمین به مشمولین این طرح واگذار خواهد شد. 

وی ادامه داد: تعداد قطعات زمین واگذاری شده قطعه خواهد بود که این قطعات در شهرهای کرمان، بم، بردسیر، بافت، رفسنجان و انار ساماندهی شده است. 

حافظی افزود: ۶۱۲ قطعه در شهرستانهای بم ۱۳۰ قطعه، رفسنجان ۳۰قطعه، انار۵۴ قطعه، بردسیر۱۱۴ قطعه، بافت ۱۴۰ قطعه، کرمان ۱۴۴ قطعه، زمین دریافت خواهند کرد.  

وی اظهار کرد: تامین زمین برای سایر مشمولین این طرح در استان کرمان در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.  

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان عنوان کرد: خانواده‌های واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح مذکور می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه کنند.