شناسهٔ خبر: 146192 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته وحدت

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته وحدت پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، در متن پیام شهرام مبارکی آمده است:

الجَماعَةُ رَحمَةٌ و الفُرقَةُ

عَذابوحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است. پیامبر(ص)

ماه پربرکت ربیع‌الاول یادآور ولادت آخرین فرستاده خدا و پیام آور دوستی و مهربانی است که بی تردید هفته وحدت والاترین نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

هفته وحدت، نشانگر عزت و سربلندی مسلمانان و مروجین اسلام در جهان است، هفته‌ای که به تدبیر رهبر کبیر انقلاب، هفته‌ وحدت نامگذاری شده است.

هفته وحدت نماد فداکاری و ازخودگذشتگی، شور و شعور، ایثار و خدمت در میان مسلمانان جهان بوده تا نیات شوم دشمنان اسلام و مسلمین جهان را در هم بشکند.

یکپارچگی و همگرای، جلوگیری از تفرقه افکنی بیگانگان، وحدت و یکرنگی در سایه امامت و ولایت، از پیام‌های مهم هفته وحدت در میان مسلمانان اهل تسنن و تشیع جهان می باشد.

توسعه و ترویج فرهنگ وحدت طلبی و مشارکت خواهی در جامعه، زمینه ساز تقویت و سربلندی مسلمانان در عرصه‌های مختلف جامعه است که وظیفه تمامی مسلمانان جهان بوده تا در تحکیم وحدت و نشر آرمان های اسلام با تکیه بر مبانی اصلی آن بکوشند.

برای استمرار و اقتدار حکومت اسلامی و ایستادگی و مقاومت در مقابل دسیسه های دشمنان اسلام، «وحدت» عامل اصلی موفقیت بوده و هرگونه کوتاهی در این راه سبب گمراه شدن از مسیر اصلی اسلام خواهد بود.

اینجانب فرا رسیدن هفته نور و سرور، ایام شادی و همبستگی، میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) را خدمت رهبر فرزانه ی انقلاب، همه ی مسلمانان جهان، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و همکاران گرانقدر این اداره کل تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن دارم که با بهره مندی از الطاف بیکران این ایام و شریعت پیامبر بزرگ اسلام، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و سربلند باشیم.