شناسهٔ خبر: 146203 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری از ۳ پروژه‌ بازآفرینی شهری استان اردبیل

افتتاح و  بهره برداری از 3 پروژه‌ بازآفرینی شهری استان اردبیل با اعتبار هزینه شده 200 میلیارد ریال با حضورمعاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ۳ پروژه‌ بازآفرینی شهری استان اردبیل بااعتبار هزینه شده ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مراسم افتتاح پروژه‌های بازآفرینی شهری اردبیل با حضورمعاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های اجرایی در حوزه بازآفرینی شهری اردبیل در گلمغان اردبیل و خلخال بوده که در مجموع برای اجرای این سه پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: احداث ساختمان و محوطه‌سازی کلانتری محله گل مغان اردبیل با متراژ ۶۷۵ مترمربع زیربنای ساختمان و محوطه‌سازی ۱۵۰ متر اجرایی و عملیاتی شده و۸۰ میلیارد ریال برای احداث این پروژه از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه ایجاد و نوسازی شبکه آب شرب گل مغان اردبیل نیزاشاره کرد و افزود: این پروژه  نیز با همراهی شرکت آب و فاضلاب استان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اجرایی شده که طول پروژه ۲ هزار متر و مبلغ هزینه شده نیز ۴۵ میلیارد ریال است.

حیدری سومین پروژه افتتاحی بازآفرینی شهری را در شهر خلخال عنوان کرد و گفت: پروژهه پیاده‌راه‌سازی محله قلعه‌باشی شهر خلخال با تلاش و همراهی شهرداری خلخال و اعتبارات تأمین شده از سوی شرکت بازآفرینی شهری اجرا شده که پنج هزار متر مربع حجم عملیات و ۷۵ میلیارد ریال نیز هزینه صرف شده برای این پروژه بوده است.