شناسهٔ خبر: 146222 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس خبر داد؛

افزایش پروازهای هواپیمایی ماهان در مسیر تهران- شیراز و بالعکس

فخرالدین کشاورز مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس از افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران-شیراز- تهران خبر داد و اعلام کرد: این شرکت هواپیمایی با انجام ۱۲ پرواز هفتگی اقدام به جا به جایی مسافران می کند.

فخرالدین کشاورز مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  از افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران-شیراز- تهران خبر داد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس اظهار کرد: با پیگیری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در راستای افزایش پروازهای داخلی و تسهیل در تردد مسافران، شرکت هواپیمایی ماهان با انجام ۱۲ پرواز هفتگی اقدام به جا به جایی مسافران می کند.

وی با اعلام اینکه پروازهای مذکور با استفاده از ناوگانBAE/RJ انجام می‌شود، افزود: شرکت هواپیمایی ماهان روزهای شنبه با ساعت ورود ۰۹:۱۰ و خروج ۱۰، یکشنبه و سه‌شنبه ورود۰۹:۲۵ و خروج۱۰:۱۶، دوشنبه ورود ۱۳:۰۰ و خروج ۱۳:۵۰، چهارشنبه ورود۲۰:۴۰ و خروج۲۱:۳۰،پنج شنبه و جمعه ورود ۰۹:۵۵ و خروج ۱۰:۴۵ در مسیر تهران- شیراز- تهران فعالیت پروازی دارد.

کشاورز یادآور شد: در ایام اربعین ۳۹ پرواز فوق العاده ورود و خروج از ۸ شهریور تا ۲۰ شهریور ماه در مسیر شیراز به نجف و بالعکس انجام شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر از مبدأ شیراز به ۱۹ مسیر داخلی پرواز ورود و خروج صورت می‌پذیرد.