شناسهٔ خبر: 146247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

واگذاری ۱۰۰۰قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همزمان با هفته وحدت

بخشی زاده همزمان با هفته وحدت و میلاد مبارک پیامبر مهربانی و امام جعفر صادق (ع) واگذاری زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ۱۰۰۰ خانوار سه فرزندی و بیشتر با حضور مقامات کشوری و استانی در سالن پتروشیمی اهدا خواهد شد.

به گزارش پایگاه وزارت راه  وشهرسازی(آذربایجان شرقی)،امیر بخشی زاده مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ لازم الاجرا شد که مهم‌ترین وظیفه وزارت راه و شهرسازی در این طرح، تخصیص زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر متقاضی دریافت زمین رایگان بایستی ابتدا در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده و سپس مراحل اداری آن را از سازمان نظام مهندسی ساختمان و سپس اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری کنند.

بخشی زاده با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ابعاد حمایتی متعددی برخوردار است، اضافه کرد: واگذاری زمین رایگان تنها بخشی از این قانون محسوب می‌شود.

وی اعلام کرد: در بحث جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۳ فرزند، بیش از این استان آذربایجان شرقی تعداد ۱۵۰قطعه زمین تحویل خانواده های دارای سه فرزند شده که در این خصوص آذربایجان شرقی رتبه ششم کشوری را کسب  کرده است.

این مراسم روز دوشنبه ۱۰مهرماه ۱۴۰۲  ساعت ۹ صبح در سالن همایش پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.