شناسهٔ خبر: 146264 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت خوبی در استان زنجان جلو می رود

اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: خوشبختانه طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت خوبی در استان زنجان جلو می رود و به عنوان سربازان نظام و مردم در این خط جهادی حرکت می کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،اصغر اسماعیلی روز شنبه در آئین تجلیل از جامعه ایثارگری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در محل اداره کل راه و شهرسازی،ضمن گرامی داشت ایام الله دفاع مقدس ،گفت: باید یاد و خاطره شهیدان همیشه گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه مفتخر هستیم تا میزبان خانواده ایثارگران در اداره کل راه و شهرسازی استان باشیم،اظهار کرد: امیدوارم در سایه توجهات امام زمان (عج)در انجام وظایف خود کوشا تر باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: امروز جنگ دیگری در مقابل ایران اسلامی است و در این میان ما با اهداف و نگرش های مختلف باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: همکاران ایثار گر در خط مقدم هستند و باید همراه ما باشند تا بتوانیم به اهداف عالیه برسیم. 

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف این اداره کل در خصوص تولید مسکن است و خوشبختانه طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با پیشرفت خوبی جلو می رود و به عنوان سربازان نظام و مردم در این خط جهادی حرکت می کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بیان داشت: اعتقاد ما بر این است که در قبال خون شهیدان و رشادت هایی که توسط جانبازان و آزادگان انجام شده رسالت بسیار سنگینی داریم و باید به وظایفی که به ما سپرده شده به نحو احسن انجام دهیم و اگر این مهم به خوبی و کامل انجام شود توانستیم وظیفه خود را در قبال شهیدان ادا کنیم.

اسماعیلی گفت: از همکاران ایثار گر درخواست دارم همراه اداره کل راه و شهرسازی در انجام وظایفی که بر عهده ما گذاشته شده، باشند تا موفق شویم و مردم و خدا از ما راضی باشند.