شناسهٔ خبر: 146281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه کمیته فنی بررسی روند اجرایی پروژه های راهسازی آذربایجان‌غربی برگزار شد

آذربایجان غربی معاون مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلات و مسایل اجرای ۵ پروژه مهم راهسازی در کمیته فنی این اداره کل مطرح و روند اجرای این پروژه‌های راهسازی بررسی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، شهرام فتحی معاون مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی، اظهار کرد: طرح‌های تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن قره‌تپه، محور خوی - ایواوغلی، تکاب - ایران خواه، دارلک - مهاباد و مهابار - میاندوآب پروژه‌های مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: در این جلسه مشکلات فنی پروژه‌های مذکور بررسی و تصمیمات لازم در راستای اجرای سریعتر طرح‌های راهسازی گرفته شد.

معاون مهندسی وساخت اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: این جلسه با حضور کارشناسان ؛پیمانکاران و ناظران پروژهای مطرح شده مورد رصد دقیق قرار گفتند و مسائل مطرح شده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

فتحی بیان کرد: شناسایی و رفع موانع طرح‌های راهسازی در راستای اجرای هر چه سریعتر این طرح‌ها و بهره‌برداری از آنها با جدیت دنبال می‌شود.

 وی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد تا با رفع مسائل مطرح شده پیمانکار طرح را طبق برنامه زمانبندی اجرا و به مرحله بهره‌برداری برساند.