شناسهٔ خبر: 146331 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هموارتر شدن مسیر پیشرفت حوزه راهداری شهرستان تکاب با اجرای مصوبات سفر استاندار

RAH_0618.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از هموارتر شدن مسیر پیشرفت حوزه راهداری شهرستان تکاب با اجرای مصوبات سفراستاندار آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان تکاب اعتبارات لازم برای انجام تعدادی از پروژه های مهم حیاتی در حوزه راهداری تخصیص یافت تا مسیر پیشرفت در این شهرستان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای هموار تر شود.

وی افزود: طبق مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان تکاب، آسفالت محور های  قیز قاپان - نبی کندی ، نخود دره - علی آباد و محور قینرجه به طور کامل به اتمام رسیده و محور کرفتو به طول ۶ کیلومتر لکه گیری شده وآماده آسفالت است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین ۲۲ کیلومتر از محور تکاب - شاهیندژ با اقداماتی همچون  یک لایه رگلاژی و یک لایه روکش اتمام یافته و هم اکنون در حال بهره برداری بوده و در محورهای مواصلاتی منتهی به چند معدن نیز، عملیات آسفالت در حال اجرا است.

آرامون خاطر نشان کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان و همچنین بالا بردن سطح آگاهی رانندگان از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب و از محل اعتبارات اداره کل و اعتبارات ملی، ۱۷۰ کیلومتر از محورهای منتهی به شهرستان تکاب آسفالت شد با توجه به اینکه سه راهی بابا نظر، در محور تکاب دندی یکی از نقاط حساس ترافیکی در کلیه فصول سال به شمار میرود، عملیات اجرائی راهدارخانه به دستور مقام عالی استان به مرحله اجرا در آمده است و هم اکنون پیشرفت فغیزیکی بالای ۵۰ درصد نیز دارد.