شناسهٔ خبر: 146360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری دوره آموزشی جریان شناسی سیاسی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر

برگزاری دوره آموزشی جریان شناسی سیاسی در اداره کل راهداری و حمل و نقل بوشهر دوره آموزشی جریان شناسی سیاسی، فرهنگی و تاریخی با تدریس حجت الاسلام یوسف جمالی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه موقت بوشهر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( بوشهر )دوره آموزشی جریان شناسی سیاسی، فرهنگی و تاریخی با تدریس حجت الاسلام یوسف جمالی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و امام جمعه موقت بوشهر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر برگزار شد.

در این دوره یک روزه که مدیرکل، معاونان، مدیران ستادی و شهرستانی نیز حضور داشتند، حجت الاسلام جمالی به تشریح جریانات سیاسی و فرهنگی از صدر اسلام تا دوران انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری همه آحاد جامعه خصوصا کارگزاران نظام جمهوری اسلامی درباره دسیسه های دشمنان اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس اسلامی که طی ۴۴ سال مختلف برای اهداف پلید خود به نتیجه ای نرسیده اند، اکنون کیان و بنیان خانواده را نشانه گرفته اند.

به گفته وی، هر چه نهاد خانواده مستحکم تر و با نشاط تر باشد جامعه اسلامی نیز با دوام تر خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین با اشاره به ضرورت امیدبخشی در جامعه یادآور شد: خوشبختانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است عملکرد خوبی از خود نشان داده است.