شناسهٔ خبر: 146366 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشایی محور راه روستایی ۱۵۵ روستای حوزه استحفاظی شهرستان بندرعباس در تابستان امسال

بازگشایی محور راه روستایی 155 روستای حوزه استحفاظی شهرستان بندرعباس در تابستان امسال رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرعباس از آماده سازی و مرمت محورهای حوزه استحفاظی بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین اله باسره رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندرعباس گفت: در محدوده راه‌های روستایی شهرستان بندرعباس در مدت مردادماه سال جاری بیش از ۳۰ دستگاه دهانه پل‌های کوچک تنقیه و لایروبی شده است و در ادامه آن ۲۷۰ مورد درخت زنی در دهانه پل‌ها انجام‌شده که در مواقع بارندگی باعث انسداد پل‌ها و طغیان آب به‌سوی محورها نشود.

باسره در ادامه افزود: پاک‌سازی قنوها به‌اندازه ۱۵۰۰ متر و بازگشایی محور راه روستایی ۱۵۵ روستا به طول ۴۹۰کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در مدت تیرماه سال جاری عنوان کرد.

این مقام مسئول از شانه سازی راه به طول ۷ کیلومتر و رفع دو مورد نقاط حادثه خیر در محور بندرعباس – میناب خبر داد گفت: حضور درصحنه تصادفات و بازگشایی مسیر محل اجرا، محور اسکله شهید رجایی، احداث و احیای پد خاکی ،بازدید دوره‌ای از پل‌ها ایجاد درواسیون پل های بزرگ از شاخص‌ترین اقدامات این اداره در مرداد ماه امسال است.