شناسهٔ خبر: 14637 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

آدم‌نژاد در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد؛

واریز سهمیه گازوئیل ناوگان عمومی در ساعت صفر یکم آذرماه/ سهمیه در ۴ پیمانه واریز می‌شود/ كاهش سهمیه پایه

شهرام آدم نژاد سخنگوی کارگروه سامانه نظارت پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی از واریز سهمیه گازوئیل ناوگان حمل‌ونقل عمومی از ساعت صفر بامداد فردا یکشنبه یکم آذر به کارت‌های سوخت این ناوگان واریز خبر داد.

شهرام آدم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی٬ سهمیه پایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی کاهش پیدا می‌کند و سهمیه عملکردی به کارت‌های سوخت آن‌ها بامداد فردا یکشنبه یکم آذر ساعت صفر واریز می‌شود٬ گفت: البته به دلیل اینکه در آذرماه با سفرهای عتبات عالیات مواجه هستیم سهمیه ناوگان اتوبوس‌های مسافربری استثنائا در دو ماه کاهش می‌یابد تا این ناوگان در خدمت‌رسانی به زائران با کمبود سوخت مواجه نشود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با یادآوری اینکه در حال حاضر بیش از ۹۳ درصد جایگاه‌های سوخت به سامانه‌های برخط مجهز شده‌اند٬ افزود:‌ طرح ارائه سوخت بر اساس پیمایش در مهرماه امسال آغاز و سهمیه پایه سوخت گازوئیل برای ناوگان حمل و نقل عمومی هر ماه در ۲ پیمانه واریز شد اما این سهمیه از آذر ماه کاهش و هر ماه در ۴ پیمانه واریز می‌شود.

وی افزود: سیستم‌های آی‌تی طرح اجرای سهمیه سوخت بر اساس پیمایش یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های فناوری اطلاعات در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به شمار می‌رود.

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: هم اکنون ۸۰۶۱۶۴ دستگاه خودرو گازوئیل سوز در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۸۹۰۶۴ دستگاه مربوط به ناوگان برون شهری هستند که اسناد حمل شامل بارنامه، صورت وضعیت یا CMR (بارنامه بین المللی) دارند./

نظر شما