شناسهٔ خبر: 146376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خبر داد:

تحقق ۷۰ درصدی اهداف راهداری هرمزگان در حوزه نگهداری راه های اصلی طی ۶ ماهه نخست امسال

تحقق 7۰ درصدی اهداف راهداری هرمزگان در حوزه نگهداری راه های اصلی طی ۶ ماهه نخست امسال رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری استان هرمزگان از آسفالت تقویتی به طول ۱۱۲ کیلومتر، آسفالت حفاظتی به طول ۱۷ کیلومتر و لکه گیری ۱۹۳ کیلومتری در حوزه نگهداری راههای اصلی و شریانی طی ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،، مهران رازمند رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ، بیان کرد: در مدت ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۷۰ درصد از اهداف حوزه نگهداری راه های اصلی در سال جاری با موفقیت انجام شده است.

وی افزود: شاخص ترین این اقدامات، آسفالت تقویتی به طول ۱۱۲ کیلومتر و لکه گیری بیش از ۱۹۳ کیلومتر از راه هاست‌. مهران رازمند با اشاره به موارد دیگر عملکرد این اداره در حوزه نگهداری راه های اصلی و شریانی طی مدت ۶ ماهه نخست سال تصریح کرد: بهسازی، بازسازی و روکش آسفالت محور جغین در شهرستان رودان، بهسازی و روکش آسفالت تیاب –حکمی در شهرستان میناب ، تعریض و بهسازی محور لمزان ـ پدل، روکش آسفالت رستاق – پارسیان را می توان نام برد.

رازمند در خصوص ادامه عملیات ها تصریح کرد: بارها از تأمین هزینه‌های تعمیر و نگهداری راه‌ها گلایه شده و البته دولت نیز اقدامات مؤثری در این زمینه ازجمله تشویق به سرمایه‌گذاری در حوزه راه انجام داده است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که: با اقدامات موثری که در سال جاری انجام شده، امیدواریم حوادث کمتری را شاهد باشیم.

رازمند در پایان خاطر نشان کرد: آبادانی روستاها و شهرهای ما منوط به بهبود وضعیت راه‌های شریانی و فرعی و روستایی است و بهبودی این مسیرها می‌تواند مسیر استان هرمزگان را برای توسعه پایدار نیز هموار کند، چراکه خدمات زیربنایی از جمله احداث راه مناسب و نگهداری راهها از مهم‌ترین عوامل توسعه جوامع محلی مختلف محسوب می‌شود.