شناسهٔ خبر: 146379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده خبر داد:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای شهرستان نقده در سال جاری

خط کشی آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی از خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان و نصب ۱۰۰۰ عدد تابلو و علائم در آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ابراهیم رستمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نقده با اعلام خط کشی ۱۰۰ کیلومتراز راه‌های شهرستان نقده گفت: به برکت ایام اربعین حسینی و خدمات ارزنده راهداران شهرستان نقده اقدامات انجام گرفته در حوزه راهداری در این شهرستان افزایش بی سابقه ای داشته است.

وی افزود: در راستای افزایش ایمنی محور های منتهی به شهرستان نقده و افزایش سطح آگاهی رانندگان در این مسیر ها، بیش از ۱۰۰ کیلومتر از این محور ها خط کشی شده و نزدیک به ۱۰۰۰ عدد تابلو و علائم هشدار دهنده در این محور ها نصب و ۳۲ مورد چراغ چشمک زن تعمیر و راه اندازی شده است.

رستمی خاطر نشان کرد: از مهم ترین اقدامات انجام در حوزه شهرستان نقده تعریض و لوله گذاری ۱۰ مورد از آبروهای محورهای روستائی شهرستان است گه توسط راهداران شهرستان نقده انجام شد و با توجه به اینکه شهرستان نقده از وضعیت بسیار مطلوبی در آسفالت محورهای روستائی در سال های گذشته برخوردار است، نزدیک به ۳ کیلومتر از این محور ها هم بهسازی و آسفالت شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده گفت: ۷۷ کیلومتر از محورهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین تسطیح و رگلاژ شد و در همین محور ها مقدار ۳۰۰ تن نخاله برداری انجام گرفته است و در ۳ کیلومتر از محور های روستائی استان، شن ریزی انجام گرفته است.