شناسهٔ خبر: 146389 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی مراسمی انجام شد:

واگذاری ۳۸۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون حمایت از جوانی جمعیت در استان خراسان جنوبی

آیین واگذاری زمین به 380 متقاضی جوانی جمعیت خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تخصیص و واگذاری ۳۸۰ قطعه زمین رایگان به متقاضیان قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، میرمحمد مودی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی امروز نهم مهرماه در آیین واگذاری زمین به ۳۸۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت دراستان که بصورت نمادین در شهرستان نهبندان و باحضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری،فرماندار شهرستان نهبندان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: تاکنون ۱۰ هزار و۱۲۴ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که برای ۴ هزار و ۴۹۶ نفر پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: در همین راستا برای ۲ هزار و ۱۶۶ متقاضی در سطح استان زمین تامین شده و تا به امروز مراحل قرعه کشی و واگذاری هزار و ۵۲۶ قطعه زمین طی مراسمات مختلف به متقاضیان واجد شرایط انجام شده است.

مودی بیان کرد: امروز ودراین مراسم که تحت عنوان پویش پیامبر رحمت(ص) از اول لغایت هفدهم ربیع الاول در سراسر کشور برگزار می شود ۳۸۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در ۶ شهرستان استان خراسان جنوبی اهدا و واگذار می شود.

وی ادامه داد: این ۳۸۰ قطعه زمین در شهرستان های بشرویه،نهبندان،سربیشه،درمیان،قاین و خوسف به صورت رایگان تحویل متقاضیان می‌شود و صرفاً هزینه آماده سازی آن ها پس از دو سال تنفس و طی اقساط هشت ساله دریافت می‌شود.

به گفته وی از این ۳۸۰ قطعه، ۳۶ قطعه در شهرستان بشرویه، نهبندان ۹۰ قطعه، سربیشه ۲۶ قطعه، درمیان ۱۰۴ قطعه، قاین ۲۴ قطعه و خوسف ۱۰۰ قطعه قرار دارد.

وی تصریح کرد: تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان خراسان جنوبی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.