شناسهٔ خبر: 146401 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۶۰ قطعه زمین درکردستان به ۲۵۲ متقاضی طرح جوانی جمعیت واگذار شد

پویش پیامبر رحمت در کردستان مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ۱۶۰قطعه زمین در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ۲۵۲ خانواده کردستانی در پنج شهراین استان واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان )، در مراسم روز یکشنبه نهم مهرماه که همزمان با دیگر استانها و در قالب پویش پیامبر رحمت، به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) با حضور چند نفر از مسئولین استانی و شهرستانی، برگزار شد، جهانگیر الیاسی مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان کردستان با اقدامات خوبی که انجام شده قطعاً به نحو احسن محقق خواهد شد.

الیاسی ادامه داد: با وجود تمام چالشها و سختی هایی که با توجه به وضعیت خاص استان به لحاظ توپوگرافی با آن مواجه بودیم، زمین لازم برای اجرای نهضت ملی مسکن در بیشتر شهرهای استان تأمین ودر مراحل مختلف تأیید در شورای برنامه ریزی و شورای عالی شهرسازی و معماری است که به محض تایید و ابلاغ مصوبه نسبت به تخصیص و واگذاری آن به متقاضیان اقدام می کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان در ادامه با اشاره به اینکه در کردستان ۱۹۴هزار نفر ثبت نام شده اند که ۸۴هزار نفر تأیید شده نهایی هستند،  گفت: تأیید شدگان بیش از ۲برابر سهمیه ابلاغی است با این وجود به همه تأیید شدگان نهایی زمین واگذار خواهد شد.

در ادامه مراسم با حضور مسئولین قرعه کشی به عمل آمد و قطعات اشخاص مشخص شد.