شناسهٔ خبر: 146450 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

تامین زمین رایگان برای ۲۰ هزار خانوار در راستای قانون جوانی جمعیت

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین رایگان برای ۲ هزار خانواده در سراسر کشور بر اساس قانون جوانی جمعیت و طی دو هفته اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسمی که به مناسبت میلاد رسول گرامی اسلام و هفته دفاع مقدس در این سازمان برگزار شد،  گفت: دستگاه اداری موفق دستگاهی است که مطابق مصالح مردم حرکت کند و برنامه‌ریزی و رفتارش متناسب با منافع مردم باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، معاون وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، رسول الله را بهترین مردم دانست و افزود: باید در زندگی شخصی و اداری خود صبر و مدارا را از ایشان بیاموزیم. 

وی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس و هفته فراجا این روزها را یادآور جانفشانی و ایثارگری جوانانی توصیف کرد که موقعیت شناس بودند و با رشادت‌های خود نهال انقلاب اسلامی را تنومند کردند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امنیت و آسایش امروز خود را مرهون این دلاورمردان هستیم. 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بخش دیگری از سخنان خود ماموریت‌های سازمان متبوع را بسیار با اهمیت برشمرد و اظهار کرد: علاوه بر بحث تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن که بارها اعلام کرده‌ایم یک کار بی‌سابقه بوده، تامین و واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم با این گستردگی بی نظیر بوده است.

وی اعلام کرد: براساس قانون جوانی جمعیت در هفته گذشته و هفته جاری حدود ۲۰ هزار خانوار در کشور زمین رایگان دریافت کرده‌اند. 

گفتنی است مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از ایثارگران سرفراز، فرزندان شهدا گرامی ۸ سال دفاع مقدس و کارمندان نمونه این سازمان قدردانی کردند.