شناسهٔ خبر: 146461 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی؛

اعطای زمین به ۵۷۰ خانوار متقاضی طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو با حضور دبیر قرارگاه ملی مسکن و دستیار ویژه وزیر در طرح جوانی جمعیت به ۵۷۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین رایگان اعطا شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در همایش اعطای زمین به خانوارهای طرح جوانی جمعیت، اظهار داشت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای ۵۷۰ متقاضی  ۳۰۰ قطعه زمین مسکونی تخصیص یافته است.

سید محسن حمزه‌لو افزود: اراضی تخصیص یافته شامل ۲۵۰ قطعه در ارومیه، ۲۰ قطعه در مهاباد، ۲۰ قطعه در خوی و ۱۰ قطعه در چالدران بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: از متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در آذربایجان‌غربی که تخصیص زمین برای آنها انجام شده است، ۵۰۰ خانوار در ارومیه، ۴۰ خانوار در مهاباد، ۲۰ خانوار در خوی و ۱۰ خانوار در چالدران قرار دارند.

حمزه‌لو افزود: به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

وی ادامه داد: متقاضیان دارای ۴ فرزند، برای نام نویسی برای دریافت زمین رایگان به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.